Ja tam mam behem tydne provozu v Praze i pres 400 stanic! Limit adresare by mel byt 1000, pak by se to melo snad premazavat. Ale toho jsem jeste nedosahnul, vzdy to pro nepehlednost a neaktualnost mazu.
FW tam mam tedkon z 11/2008 (konkretni oznaceni si nepamatuji a jsem linej dojit do auta).
Vsimnul jsem si, ze kdyz mam na VFO-A (leve) naladeno 438.800MHz +-500kHz prestanou mi v aute fungovat vsechny GPSky. VFO-B pouzivam na APRS. Prehozeni VFO-A za VFO-B nic neresi, protoze VFO-B prozmenu neumi Air-Band, kde dost casto posloucham. Pomuze externi GPS na strechu auta?
Vsimnul jsem si, ze kdyz mam na VFO-A (leve) naladeno 438.800MHz +-500kHz prestanou mi v aute fungovat vsechny GPSky. VFO-B pouzivam na APRS. Prehozeni VFO-A za VFO-B nic neresi, protoze VFO-B prozmenu neumi Air-Band, kde dost casto posloucham. Pomuze externi GPS na strechu auta?
castecne pomuze, dobre je take nacvakat nejake ferity na kabel mezi gps a radio. Tak eej dobre mit radio co nejdale od gps primace/anteny
EDIT: tady jsem to take nakousl 🙂
https://www.hamradio.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=25&start=20#p753
Prohoď si VFO (levé za pravé) Jedná se o problém 4. harmonické oscilárotu. Naštěstí 710 má pro každý RX jinou MF (45.05MHz - to je ta problematická) a 49,95MHz tam problém není.
mechanismus je následovný:
1575,42 / 4=393,855
393,855 + 45,05 = 438,905
Na druhém VFO je to
393,855 + 49,92= 443,775 a tam už je to v pohodě.
Já jsem měl Honzo stejný problém, také často poslouchám Air-Band. Vyřešil jsem to vytvořením samostatného profilu v rádiu pro tento účel, takže se jen přepínám mezi dvěma profily.